Detektory východní Čechy - Hledám, žiju

Bronz ve 42 cm a tři detektory kovů

18.11.2014 19:50

Když chcete hloubkový detektor kovu a máte omezený rozpočet.

  Tohle řeší spousta hledačů. Čím si doplnit strojový park, abych vedle detektoru kovu hlavně na poorané pole měl ještě hloubkovou mašinu. A abych nemusel prodat auto, protože třicet nebo čtyřicet nebo ještě víc desítek tisíc dneska odpoledne prostě nějak po kupě nemám.

  Nad touhle jednoduchou zkouškou jsem přemýšlel už dlouho, a nechtěl jsem to spojovat s dalším testem vlastností vybraných detektorů. Využil jsem ale, že jsem měl na stěnovém polygonu celý den zajímavý začátečnický detektor kovu Bounty Hunter Land Ranger Pro, a prostě jsem tyhle tři přidal do kufru u auta, a udělal co jsem udělat chtěl. Pro sichr jsem si přihodil ještě Tejona, tím obvykle ověřuju jestli je možný, aby detektor na kterém pracuji cíl viděl. Když to vidí Tejon, tak tam cíl je. No a Tejona zase ověřuju Minelabem E-Trac s Ultimate, abych pro pořádek uvedl celou skutečnost.

Hloubkové detektory kovu - výkon a dobrá cena.

 K celému článku o detektorech kovu na hloubkové hledání se dostanete zde (stačí si to kliknout): 

 

 Cenově přístupné hloubkové detektory

Vyhledávání

Kontakt

DETEKTOR CENTRÁLA Adresa pro výdej zboží:
sídlo společnosti provozující
e-shop DETEKTOR CENTRÁLA
pobočka firmy "LovecPokladu"
DETEKTOR CENTRÁLA
ulice: Bieblova 38/2
město: Hradec Králové
PSČ: 500 03
objednávky, fakturace:
Jakub Ižol +420 732 241 665
Obchod provozuje:
firma Jakub Ižol
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona,
od 4. 3. 2014.
IČ: 02807475
Sídlo: Štefánikova 311,
500 11, Hradec Králové
Nejsme plátci DPH!
(je možné zařídit odpočet DPH)

 

 

 
 

 Detektor kovu :-)  E-shop jede nonstop. Hledáme s detektory kovu.

Výdejna funguje brzy ráno i pozdě večer.

Vždy zavolejte předem.

Vysvětlíme, objasníme pozadí hledání a důležité souvislosti!


Detektory a lokátory. Profesionální e-shop. Pro obce a společnosti.

Prodáváme též lokátory inženýrských sítí. Pro hledání kabelů, pro uniky vody, magnetometry a lokátory poklopů, vytyčovacích kolíků. Sety pro vodohospodáře, kanalizace, energetiky, správce osvětlení, obecní společnosti.