Výběr zboží v DETEKTOR CENTRÁLA
Zboží si můžete vybrat prohlížením kategorií nebo objednávkou v e-katalogu.
Objednání zboží v DETEKTOR CENTRÁLA
Po rozkliknutí detailu výrobku se vám objeví možnost objednat zboží. Pokud na ni kliknete,
dostanete se do objednávkového formuláře. Po jeho vyplnění se buď můžete vrátit zpět do
e-shopu a připojit do košíku další zboží nebo formulář odeslat.
Způsob úhrady, přepravní náklady
Přepravní náklady jsou vyčísleny dle tarifů přepravce (PPL, Zásilkovna, České pošta).
Dle Vaší volby způsobu přepravy jsou vypočítány přepravní náklady,
o kterých Vás informujeme e-mailem při rekapitulaci vámi zadané objednávky prostřednictvím
automatického systému e-shopu DETEKTOR CENTRÁLA.
Pro případné upřesnění nejasností může provozovatel e-shopu požadovat potvrzení objednávky.
Pro osobní odběr je určená výdejna na adrese firmy Detektor Centála, Jakub Ižol, Bieblova 38/2, Hradec Králové, 500 03.
a) přepravní společností na dobírku - platba přepravci při převzetí zboží
k tomu způsobu přepravy je přičteno tzv. doběrečné dle výše částky hrazené přepravci
b) přepravní společností - platba předem bankovním převodem na náš účet
k a) a b): Pokud chcete mít zásilku doručenou do druhého dne, je připočítán expresní příplatek (EMS)
c) osobní odběr - hotově při převzetí zboží nebo předem na účet. Máme zavedenou EET evidenci.
• na splátky - je nutno předem konzultovat.
Způsob přepravy
Osobní odběr
Osobní odběr zboží objednaného na e-shopu DETEKTOR CENTRÁLA je možné realizovat přímo ve výdejně
e-shopu na adrese firmy Detektor Centála, Jakub Ižol, Bieblova 38/2, Hradec Králové, 500 03.
. Při osobním odběru je zboží možné zaplatit v hotovosti. Platby kreditní nebo debetní či jinou kartou finančních služeb
nejsou přípustné.
Převzetí zboží při osobním odběru je bez poplatku. Osobní odběr je vždy zákazníkem nutné dohodnout
předem e-mailem nebo telefonicky.
Českou poštou
Zboží odesíláme vždy pojištěné a vyžaduje-li to charakter zásilky, zároveň s označením "křehké".
Českou poštou je možné doručovat zásilky do 30 kg, které budou doručeny nejpozději do 48 hodin.
Čas rozvozu ve všední dny je od 8.00 – 18.00 hod.
Za zboží lze provést úhradu: - dobírkou v okamžiku předání zboží přepravci nebo
- bankovním převodem před expedicí.
- v hotovosti při osobním odběru na provozovně dodavatele
Dodací lhůta: čas, za který bude zboží v případě jeho dostupnosti skladem předáno přepravci.
Dodací lhůta, dostupnost, je uvedena u zboží (jsou uvedeny pracovní dny), o nedostupnosti zboží Vás
budeme informovat e-mailem či telefonicky. Pokud je u dostupnosti uvedeno dostupné pro online
objednávky, znamená to obvykle, že zboží je dostupné a je prioritně zasíláno prostřednictvím
e-shopu DETEKTOR CENTRÁLA přímo z obchodního skladu mimo sídlo společnosti.
Způsob komunikace - DETEKTOR CENTRÁLA a zákazník
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem, tedy e-shop DETEKTOR CENTRÁLA, probíhá elektronicky
nebo v pracovní hodiny pomocí telefonů. Pracovní hodiny jsou u e-shopu operativní, jsme k dispozici
na vyžádání téměř kdykoliv. Potřebné e-mailové kontakty a telefonní čísla jsou uvedeny zde.
Způsob reklamace
Zboží lze reklamovat v případech, kdy jste obdrželi:
- poškozené zboží
- jiné zboží než jste si objednali
- nekompletní zboží
O reklamaci nás prosím nejdříve informujte na e-mailové adrese:
detektor
faktury o zboží. Po obdržení zboží posoudíme oprávněnost Vaší reklamace a zašleme Vám
vyjádření. Bude-li Vaše reklamace oprávněná, pošleme Vám buď nové zboží a nebo Vám vrátíme
peníze.
Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník. V případě uznání oprávněnosti reklamace můžete
elektronicky požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované
opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.
Reklamační postup
Po obdržení výše uvedených náležitostí, provozovatel zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále
informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
Provozovatel nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních
vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími
událostmi a chybnou manipulací. Na výše uvedené vady se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Odstoupení od smlouvy
A. Zákazníkem:
Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy
pro spotřebitele
(fyzické osoby – nepodnikatele)
1. Právo odstoupit od kupní smlouvy
1.1. Jako kupující-spotřebitel máte právo do čtrnácti dnů odstoupit od kupní smlouvy
bez udání důvodu.
1.2. Jako kupující-spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu
ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne následujícího po dni, kdy jste jako kupující, nebo Vámi
určená třetí osoba (jiná než dopravce), převzal/a zboží.
1.3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musíte o svém odstoupení
od kupní smlouvy informovat prodejce Detektor Centála, Jakub Ižol, Štefánikova 311, Hradec Králové, 500 11 IČ: 02807475,
e-mail: detektorcentrala@detektory-vychodni-cechy.cz; mobil: 732 241 665,
formou jednostranného právního jednání buď e-mailem, nebo dopisem zaslaným
provozovatelem poštovních služeb.
K tomuto účelu můžete vzorový fo rmul ář pro odstoupení od kupní smlouvy,
1.4. K dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, musíte odeslat odstoupení
od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty dle čl. 1.2.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1. Pokud odstoupíte od kupní smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději
do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi Vámi vracené zboží, všechny platby, které jsme
od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých
v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob
standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební
prostředek, který jste použil/a pro provedení počáteční transakce, pokud si výslovně
neurčíte jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
2.2. a) Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy došlo
k odstoupení od kupní smlouvy, zašlete zpět na adresu:
Lhůta se považuje za zachovanou,
pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím čtrnácti dnů.
b) Náklady spojené s vrácením zboží
Jako kupující ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání
s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s jeho povahou
a vlastnostmi, včetně jeho funkčnosti, a to v rozsahu odpovídajícímu předvedení
zboží v kamenné prodejně.
Stav vráceného zboží bez zbytečných odkladů posoudíme a v případně vzniku
nákladů souvisejících s uvedením zboží do původního stavu či vzniklou škodu
na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží, poškození apod.) Vás o této skutečnosti
budeme informovat. *
d) Ostatní
Jako provozovatel internetového obchodu neručíme za případné poškození
vraceného zboží při dopravě před jeho přijetím, proto doporučujeme řádné
zabalení, označení křehké a případně i pojištění zásilky
3. Jaké zboží nelze ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodů vrátit
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno,
nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím
lhůty 14 dnů od převzetí plnění (např. elektronická objednávka kabelové televize);
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle
na vůli dodavatele (např. obchod s akciemi);
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží,
které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání (např. objednání nábytku na míru či
svatebního dortu);
- na dodávku audio- a videonahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich
originální obal;
- na dodávku novin, periodik a časopisů;
- spočívajících ve hře nebo loterii.
* Používání detektoru kovu v terénu vykazuje známky použití plně zjevné i při zcela zběžném,
takřka laickém ohledání přístroje.
B. Provozovatelem:
V případě nedostupnosti zboží (například vyčerpání zásob) nebo výrazné změny cen zboží,
a to jen do okamžiku odeslání zboží.
1. Prodávající - e-shop DETEKTOR CENTRÁLA má právo odstoupit od smlouvy - zrušit objednávku zboží,
které není operativně a aktuálně skladem v případě, že zboží již není možné dodat nebo je dlouhodobě
nedostupné.
2. Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, že se cena zboží nabízeného od výrobců
prostřednictvím e-shopu DETEKTOR CENTRÁLA výrazně změnila a zákazník tuto skutečnost
oznámenou prodávajícím před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje.
Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.
4. Řešení sporů
Pro řešení všech případných sporů jsou příslušné obecné soudy České republiky.
Před zahájením případného sporu před obecným soudem je zákazník, který je spotřebitelem,
oprávněn v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zahájit mimosoudní řešení
svého sporu, který se mu nepodařilo vyřešit napřímo. Věcně příslušným orgánem pro mimosoudní
řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Zákazník má v souladu s nařízením EU č. 524/2013 právo zahájit mimosoudní řešení spotřebitelského
sporu také online, a to prostřednictvím ODR platformy pro řešení sporů on-line dostupné
na internetových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Před přistoupením k řešení sporu jedním z výše uvedených způsobů je spotřebiteli doporučováno
kontaktovat provozovatele e-shopu firmu Jakub Ižol na emailové adrese
detektorcentrala@detektory-vychodni-cechy.cz nebo telefonem na 732 241 665.